2012. március 30., péntek

SCRAPlepetés

kicsit úgy érzetem magam mint a Jóbarátokban Joey videójával Chandler... láttátok azt a részt? nagyon vicces. szóval eszter tesó, a scrapmester irogatott, hogy megnéztem-e már az új oldalát, amit készített. apropó, ismeritek a scrap-et? ez egyfajta fényképalbum, csak egyrészt sokkal melósabb, másrészt sokkal különlegesebb. nagyon nagy mesterek vannak, sőt ha valaki volt pesten esküvöi kiállitáson, akkor találkozhatott is egy lánnyal, aki esküvöi albumokat scrappel, bárkinek elkésziti. itt gyülekeznek a magyar legjobbak:scrap.hu

szóval eszter nyaggatott, de csak nem tudtam megnézni, aztán eszembe jutottak a belépési adataim, és egyszer csak ezt láttam...






hát majdnem sírtam... mennyire kedves, hogy a mi eljegyzési fotónkat csinálta meg ilyen szépre. olyan ügyes. szóval ez egy csodálatos meglepetés  volt...
részletek: hirtelen.blogspot.com



1 megjegyzés:

  1. Nagyon jó lett! :) Imádom ezeket a scrapes dolgokat...bárcsak több időt szentelhetnék rájuk...

    VálaszTörlés